Familie-van-Bemmel.reismee.nl

Lanzarote

Nog een paar dagen en dan staat ons huis een paar weken op Lanzarote.

Vandaag is het zover, we gaan met het vliegtuig naar Lanzarote. Met de auto naar Eindhoven airport en om 12.55 met het vliegtuig naar Lanzarote. Tussendoor wat drinken en eten en genieten van het uitzicht. Om 16.25 aangekomen op het vliegveld van Arrecife. De auto zoeken en dan naar het huisje. Daar aangekomen koffers uitpakken en boodschappen doen. We hadden pizza's gekocht, maar de oven deed het niet, dus toen werd het een stokbroodje. Daarna zwemmen in ons privé zwembad, nog wat lekkers en dan klaarmaken voor bed.

In de ochtend van vandaag hebben we lekker gegeten met geroosterde broodjes. Toen gingen papa en mama boodschappen doen. We hebben ook nog een duik in het zwembad genomen en in het grote bad. Toen was het alweer lunchtijd met bruine harde broodjes en wat drinken. Eventjes daarna gingen we lopend naar een vuurtoren die vlak bij was. Daarna was het al bijna etenstijd, we aten pizza. Papa en Maren gingen nog 9 km fietsen langs de kust. Daarna om 20:30 gingen we 5 kronen spelen een spelletje, mama hadden gewonnen. Nog tv kijken klaarmaken voor bed en slapen.

We hebben gegeten en gingen daarna na een cactustuin in guatiza. Toen gingen we nog naar een groenmeertje en naar rotsen in El Golfo. Het was al 14.15 en we gingen lunchen. Eventjes zwemmen in de 2 zwembaden en nog een tussendoortje. Toen was het al etenstijd we aten knotsie, iedereen vond het lekker. We gingen daarna op de vulkaan hier vlak bij, een beetje moeilijk lopen. Toen gingen we 2 spelletjes spelen, liegen en 5 kronen. Toen gingen we even tv kijken en naar bed

Koos

Fijne vakantie en nu maar hopen op goed weer. ?

Leny en Marcel

Heel veel plezier
ook toevallig wij gaan ook 14 dagen in een riant huis wonen

oma lenny

lekker bad

Lens

Toch pizza gegeten de oven doet het zeker weer knoetje heeft alles opgegeten het hooi helemaal leeg een leuke dag allemaal knuffels van oma en opa