Familie-van-Bemmel.reismee.nl

Nederland, Ees, Land van Bartje

We gaan een midweek naar vakantiepark Land van Bartje in Ees.

Hier een verslag....

Maandag 23 april 2012

's Morgens pakken we de spullen in voor onze korte vakantie in Ees (Drenthe). We hebben daar een leuk huis gehuurd tot vrijdag.

Rond 3 uur komen we aan. We pakken eerst alle spullen uit, om daarna richting het springkussen te gaan.

's Avonds na het eten lekker zwemmen. De glijbaan is erg leuk. Het is een brede, niet al te lange glijbaan, maar wel lekker steil. Lekker plonsen in het water!!

Dinsdag 24 april 2012

Nadat we zijn opgestaan, Splinter uitlaten op het heideveld vlak achter het park.

Daarna gaan we naar Borger, boodschappen doen en even langs de speelgoedwinkel.

's Middags weer naar het springkussen, cakejes versieren en zwemmen.

's Avonds wordt er pizza met salami gehaald. Als Maren en Lasse op bed liggen, komen pap en mam nog. Zij blijven, samen met Marc, een nachtje logeren.

Woensdag 25 april 2012

Het is lekker weer. Na het ontbijt gaan we richting een uitkijktoren genaamd 'De Poolshoogte'. Vanaf de uitkijktoren, kun je bij goed weer tot Duitsland kijken. Na het beklimmen van de uitkijktoren, maken we nog een lekkere wandeling.

Aan het eind van de wandeling nemen we nog koffie met heerlijke appeltaart, in restaurant 'Poolshoogte'.

Weer thuis gekomen, eten we een broodje hotdog, en gaan daarna zwemmen.

Na het avondeten gaan pap en mam weer naar huis.

Donderdag 26 april 2012

Vandaag gaan we naar het Boomkroonpad. Hier loop je over een brug hoog tussen de bomen. Tot wel 22 meter hoog!

Daarna maken we nog een wandeling door het bos. Er wordt nog even gespeeld in de speeltuin. Splinter heeft het ook naar zijn zin, met zijn nieuwe speelvriendje.

Als het gaat regenen gaan we naar huis. 's Middags gaan Maren en Lasse ponyrijden in de ranch op het park.

Daarna voor de laatste keer zwemmen.

Vrijdag 27 april 2012

Na het ontbijt lopen we nog even met Splinter over de heide.

Daarna gaan we inpakken en rijden naar Wildervank. We gaan nog een dagje naar pap en mam. Het is lekker weer, dus we zitten lekker in de tuin.

Maren krijgt nog een nieuwe paardrijbroek, omdat ze haar zwemdiploma heeft gehaald. Na het avondeten gaan weer weer richting Utrecht...